Online marketing in een internationale setting

Hoe bereik je jouw doelgroep in verschillende landen? We bespraken het tijdens de meetup die plaats vond bij Descartes System Group.

Danielle Cohrs vertelde over de marketingaanpak van Descartes. Descartes brengt mensen en technologie die de wereld bewegen samen. Hun producten en diensten zijn toegespitst op versnelling van de time-to-value en verbetering van de productiviteit en prestaties van bedrijven van elk formaat.

Descartes is actief in verschillende landen in Europa en in de Verenigde Staten. Daniëlle deelde de uitdagingen en learnings die zij de afgelopen jaren tegenkwamen.

Maaike Villavicencio beheert meertalige events en communicatie voor Presence en TVcN. Ze is een taalliefhebber in hart en nieren en adviseert event organisers en marketing managers die anderstalige doelgroepen willen bereiken.

Maaike vertelde over de must-do’s wanneer het gaat om meertalige marketing. Waar moet je rekening mee houden en welke succesfactoren ziet zij?

Michiel van Altena van Marketing Guys heeft alles verteld over de online vindbaarheid van je website in meerdere landen. Waar moet je rekening mee houden bij het kiezen van een domein voor je website in verschillende landen en hoe zorg je dat al die verschillende pagina’s goed gevonden worden in de landen waar jij actief bent.

Geef een reactie op dit bericht