Ha vakgenoot!
Dit zijn de sprekers van dinsdag 11 december!
Elias Crum

Elias is de oprichter van Marketing Guys en online strateeg met een specialisatie en fascinatie in marketing technology. Hij is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en in staat deze te vertalen naar online resultaat: Helping Companies Succeed!
Sander Nagtegaal

Sander is CEO van Unless. Tijdens deze meetup geeft Sander aan hoe je als marketeer relevant kunt communiceren met je doelgroep, hoe je dit aanpakt met verschillende content voor verschillende bezoekers van je site en wat de resultaten hiervan zijn: zo geeft hij voorbeelden en deelt cases waarin tot 10% hogere conversie behaald is.
Désirée Struijk

Désirée is founding director van Senseworld. Zij laat ons zien hoe vitale belevingstrends van de toekomst eruit zien? Hoe kun je daarin voor je doelgroep relevant blijven? Aan de hand van modellen en cases wordt je meegenomen in een aantrekkelijk toekomstbeeld vol belevingskansen, waarin alles lijkt te gaan blurren en zintuigen volop geprikkeld worden.
Sprekers donderdag 14 juni 2018
Elias Crum

Elias is de oprichter van Marketing Guys en online strateeg met een specialisatie en fascinatie in marketing technology. Hij is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en in staat deze te vertalen naar online resultaat: Helping Companies Succeed!
Daniëlle Cohrs

Descartes brengt mensen en technologie die de wereld bewegen samen. De technologie combineert op unieke wijze de kracht van het Global Logistics Network, ’s werelds meest uitgebreide logistieke netwerk. Hun producten en diensten zijn toegespitst op versnelling van de time-to-value en verbetering van de productiviteit en prestaties van bedrijven van elk formaat.
Descartes is actief in verschillende landen in Europa en in de Verenigde Staten. Daniëlle deelt hun marketingaanpak en de uitdagingen en learnings die zij de afgelopen jaren tegenkwamen.
Maaike Villavicencio

Maaike beheert meertalige events en communicatie voor de klanten van Presence en TVcN. Ze is een taalliefhebber in hart en nieren en adviseert event organisers en marketing managers die anderstalige doelgroepen willen bereiken.
Is Engels als internationale taal niet genoeg om te communiceren buiten de landsgrenzen? Iedereen spreekt toch Engels? Maaike verkent in haar presentatie de mogelijkheden en valkuilen van meertalige marketing/communicatie en reikt handvatten aan om het effect van marketing in het buitenland te maximaliseren.
Sprekers donderdag 15 februari 2018
Elias Crum

Elias is de oprichter van Marketing Guys en online strateeg met een specialisatie en fascinatie in marketing technology. Hij is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en in staat deze te vertalen naar online resultaat: Helping Companies Succeed!
Eric Graafland

Eric is ondernemer op het vlak van digital marketing. Met Eleven Digital is hij op dat vlak gespecialiseerd in het optimaal inkopen en inzetten van programmatic advertising en helpt hij groeiondernemers om slim online te adverteren.
Tijdens de marketing meetup van 15 februari laat hij je via enkele cases zien hoe je via programmatic advertising slim kan adverteren.
Viktor Wubbe

MIBTL Media is specialist in programmatic mobile advertising. Deze nieuwe en geautomatiseerde vorm van inkopen is momenteel snel terrein aan het winnen, voornamelijk in-apps. Ook grotere, traditionele mediakanalen beginnen dit te voelen. Zie o.a. hier ook de recente move van John de Mol. Viktor zal hierin de nieuwste ontwikkelingen bespreken, meerdere voorbeelden laten zien van location based advertising en laten zien wat er, middels de inzet van rich media tegenwoordig allemaal mogelijk is. Verder zal hij enkele hot topics als privacy, in-app video en andere ontwikkelingen benoemen. De sessie zal voornamelijk bestaan uit veel visuele elementen en voorbeeldcases.
Sprekers donderdag 21 december 2017
Elias Crum

Elias is de oprichter van Marketing Guys en online strateeg met een specialisatie en fascinatie in marketing technology. Hij is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en in staat deze te vertalen naar online resultaat: Helping Companies Succeed!
Benjamin van Brakel

Onno Draaisma

Onno is al dertig jaar actief op het raakvlak van ICT, Sales en Management en weet inmiddels dat zijn sterktes liggen in het realiseren en begeleiden van winstgevende groei.
Als a.i. directeur bij CanvassCompany werkt hij met de kracht, energie en kennis van deze organisatie aan Sales en Marketing concepten die onze klanten klaarstomen voor 2020.
Een boeiende en uitdagende reis waarbij mensen, processen en technologie verbonden worden als nooit tevoren.
Niels Beernink

Niels heeft passie voor het organiseren van relevante, menselijke en vooral goed geautomatiseerde marketing. Als marketing directeur bij Capital ID inspireert hij bedrijven over het slim creëren, managen en publiceren van (marketing)content.
Goede content tijdens iedere stap van de customer journey is cruciaal, dat weten we allemaal. Maar hoe maak je deze content zonder dat je leegloopt bij je reclamebureau? En bovendien, in B2B stopt de customer journey niet na het ‘digitale’ deel van de reis. Sterker nog, daarna komt een zeer cruciaal moment: het contact met sales. Welke content krijgen zij om de klant verder te overtuigen en de deal te sluiten? Zomaar een aantal dingen waar ik het graag met je over wil hebben.
Sprekers donderdag 26 oktober 2017
Elias Crum

Elias is de oprichter van Marketing Guys en online strateeg met een specialisatie en fascinatie in marketing technology. Hij is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en in staat deze te vertalen naar online resultaat: Helping Companies Succeed!
Gijs Viester

Gijs werkt sinds 2009 werk bij Vindicta als ICT-consultant. Je krijgt met hem te maken als je een offerte aanvraagt of een lastig probleem hebt. Hij heeft veel persoonlijk contact met zijn klanten en dat vindt hij ook belangrijk. Het is voor hem altijd weer de uitdaging om de beste oplossing voor de klant te vinden, te implementeren en ook de nazorg te bieden die nodig is. Als MT-lid is hij verantwoordelijk voor de consultants binnen Vindicta en daarnaast ISMS-coördinator.
Rick Santbergen

Rick is Senior Adviseur bij Kader, bureau voor kwaliteitszorg.
Kader ondersteunt bij het voldoen aan normen, wet- en regelgeving, op het gebied van kwaliteit, veiligheid, milieu en informatiebeveiliging.
Kader begeleid certificeringstrajecten: bij informatiebeveiliging en privacy op basis van normen als ISO 27001 en NEN 7510, en bij het inrichten van processen om te voldoen aan wetgeving zoals de AVG. Nanko legt uit hoe je als organisatie kan voldoen aan deze normen en wetgeving.
Mark van Horik

Mark is Marketing Automation Specialist en vertelt precies wat ervoor nodig is om leadnurturing goed in te richten voor je bedrijf. Welke flows kun je instellen en wie in de organisatie moeten er zijn aangehaakt?
Sprekers donderdag 24 augustus 2017
Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter met expertise op het gebied van conversie optimalisatie en neuromarketing. Martin is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence’. Tevens is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt om aan de hand van een structurele focus de online omzet in korte tijd te verhogen.
Alex van Koutrik

Alex van Koutrik is verantwoordelijk voor business development en marketing binnen Trivento. Alex heeft een trackrecord in marketing en sales vraagstukken in de B2B markt. Om als organisatie klaar te zijn voor de nieuwe manieren waarop oriëntatie, vergelijk en aankoop van oplossingen zich afspelen in een digitaal tijdperk, focust hij op de implementatie van een content strategie en een content gedreven DNA van de organisatie.
Wouter Biegstraaten

UX strateeg. Interaction Designer. Creatief. Frontend. Beweegt tussen design en strategie. Hands on. Denkt vanuit de gebruiker. Creative oplossingen. Startup mentaliteit. Houdt van de digital dynamiek. Fervent liefhebber van chat bots en Medium. Gelooft in de dialoog als onderdeel van de user experience. Denkt uiteraard responsive. Goed in het omzetten van ideeën naar pixel.
Meld je gratis aan
Mooi op tijd frisse neus halen? Om 17.00 uur starten we met de Marketing Meetup. Na een aantal interactieve sessies is het om 18.00 uur tijd voor de netwerkborrel. Aanmelden voor de Marketing Meetup kan via het online inschrijfformulier. We hebben plek voor 50 marketeers, dus wees er snel bij!
Bedrijven als de Jaarbeurs, Isabella, TODD Reclamestal, Next Buzz, BOVAG, Citymarketing Amersfoort en Endure Design hebben de Meetup al bezocht.
Let op!
Marketing Guys organiseert de MeetUps met veel plezier en we vinden het dan ook erg leuk als je komt. Mocht je onverhoopt niet kunnen, geef het dan minstens 24 uur van tevoren door. Anders zijn wij genoodzaakt om het symbolische bedrag van €10,- in rekening te brengen.