Afgelopen donderdag 15 februari stond de negende editie van de Marketing Meetup op het programma. Deze keer verschillende presentaties over online advertising, de ontwikkelingen en de [...]
Marketing Meetup: Marketing (Technology) & sales trends voor 2018 Op 21 december vond de laatste Marketing Meetup van het jaar 2017 plaats. Leerhotel had Klooster had een zaal beschikbaar [...]
Marketing Meetup: GDPR of zoals de Hollanders zeggen; de AVG Op 26 oktober vond weer één van onze, inmiddels befaamde, Marketing Meetups plaats, dit keer in het Berghotel in Amersfoort. De zaal [...]
Het thema van de 6e meetup was ‘online persuasion’. De consument verwacht steeds meer van bedrijven op het gebied van de online experiene. Men moet snel en duidelijk hun weg kunnen vinden en men [...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen 'traditionele marketing' en 'inbound marketing'?Met deze vraag trapte Elias Crum de vijfde Marketing Meetup af. En het antwoord? Inbound marketing is [...]
Een groot voordeel van online marketing is dat alles meetbaar is. Dat is echter ook meteen de keerzijde. Er is zoveel data beschikbaar, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Hoe zorg [...]
Dit kwartaal staat bij Marketing Guys de reisbranche in de spotlight. Door meer te lezen over deze sector en met klanten te spreken, viel een aantal trends in travel-marketing ons specifiek op. [...]
Tijdens onze tweede Marketing Meetup stond het onderwerp user generated content (UGC) centraal. Dick William Harinck trapte de middag af. Vanuit zijn werk als journalist (o.a. Telegraaf), [...]
Marktplaats, Nu.nl, Iens, kledingwebwinkel ASOS, Wikipedia; ze profiteren al jaren van content die door hun doelgroep wordt geschreven en geplaatst. User generated content (UGC) is niets nieuws [...]